Suadiyespor sağlam adımlarla geliyor!
Süper Amatör Lig ekiplerinden Suadiyespor’da yeni bir dönem başladı. Kulüp başkanlığı görevini devralan Muharrem Adıgüzel göreve gelir gelmez hedeflerini net bir şekilde ortaya koydu.

GELECEĞİN SUADİYESPOR'UNU KURUYORUZ
Başkan Muharrem Adıgüzel, Suadiyespor’u yalnızca bugünün değil, geleceğin de güçlü kulüplerinden biri haline getirmek istediklerini belirterek şu açıklamalarda bulundu:
“Suadiyespor, köklü geçmişi ve büyük potansiyeli olan bir camiadır. Bu emaneti daha ileriye taşımak için göreve geldik. İlk hedefimiz, güçlü bir kadro oluşturarak takımımızı Bölgesel Amatör Lig’e (BAL) yükseltmektir. Ancak bizim hedefimiz sadece bir üst lige çıkmak değil; sürdürülebilir başarı yakalayan, örnek gösterilen bir kulüp olmaktır.”
ALTYAPIYA YATIRIM YAPACAĞIZ
Altyapıya büyük önem vereceklerini ifade eden Başkan Adıgüzel, gençlere yapılacak yatırımın kulübün geleceğini belirleyeceğini söyledi. ve “Altyapımızı yeniden yapılandıracağız. Mahallemizde ve bölgemizde futbol oynayan her yetenekli çocuğa ulaşmayı hedefliyoruz. Modern antrenman anlayışıyla, kaliteli eğitim veren antrenörlerle ve doğru planlamayla Suadiyespor altyapısını bölgenin en güçlü altyapılarından biri haline getireceğiz. Kendi futbolcusunu yetiştiren, Türk futboluna oyuncu kazandıran bir kulüp olmak istiyoruz" ifadelerine yer verdi. Kulüpte birlik ve beraberlik mesajı da veren Adıgüzel sözlerini şu ifadelerle tamamladı: "Taraftarlarımızı, eski yöneticilerimizi, iş insanlarımızı ve Suadiyespor sevdalılarını bu büyük yürüyüşte yanımızda görmek istiyoruz. Birlik olduğumuz sürece aşamayacağımız hiçbir engel yok. Suadiyespor’u hak ettiği yerlere hep birlikte taşıyacağız. Yeni dönemin camiamıza hayırlı olmasını diliyorum.”





