Onlarca işçi sudan zehirlendi!
Gaziantep'te bir tekstil fabrikasında çalışan 25 işçi, içme suyunu tükettikten kısa süre sonra rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı.

Olay, sabah saatlerinde 5'inci Organize Sanayi Bölgesi'nde faaliyet gösteren bir tekstil fabrikasında meydana geldi. İddiaya göre işçiler, tesisteki içme suyundan tükettikten sonra baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetleri yaşamaya başladı.
Durumun bildirilmesi üzerine fabrikaya sağlık ekipleri sevk edildi. Zehirlenme şüphesiyle ambulanslarla Şehitkamil Devlet Hastanesi'ne kaldırılan 25 işçi tedavi altına alındı.
İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, olayın nedeninin belirlenmesi için içme suyundan numune alındı. Yetkililer, olayla ilgili geniş çaplı inceleme başlattı.
Haber Merkezi





