Gölcük’ün minik güreşçileri madalya bırakmadı
Yağlı ve minder güreşinde kendi altyapısından yetiştirdiği sporcularla adını duyuran Gölcük Belediyespor, geçtiğimiz günlerde Gebze’de gerçekleştirilen Kocaeli Minikler Güreş İl Seçmelerinde önemli başarılara imza attı.

Bu yarışmalarda 14 madalya kazanan Gölcük Belediyespor’un minik güreşçileri, ilimizi Türkiye Şampiyonası’nda da temsil etme hakkını elde ettiler. Tunahan Şerit’in koordinatörlüğünde çalışan minik görüşlerini başarısı Gölcük camiasında memnunluk yarattı.
DERECEYE GİREN SPORCULAR
Abdullah Kaan Yıldırım 1.
Sadullah Ömer Yıldırım 2.
Rüzgar Kasapoğlu 2.
Hamza Keskin 2.
Ömer Asaf Akın 2.
Hamza Bedir Yüksel 3.
Alparslan Yılmaz 3.
Eymen Dilber 3.
Erdem Çelik 3.
Mirsad Bayraktar 3.
Hüseyin Ayyıldız 3.
Ömer Güler 3.
Muhammet Emin Yakut 3.








