Karamürselspor Yaz Futbol Okulu’ndan görkemli açılış!
İlimizin güzide kulüplerinden Karamürselspor, Yaz Futbol Okulu’nun görkemli bir organizasyonla açtı. Karamürsel Belediye Başkanı Ahmet Çalık da açlışa katılım sağladı.

Kulüp yaptığı açıklamada açılış ile ilgili şu ifadelere yer verdi: Karamürselspor Futbol Yaz Okulumuzun açılışını büyük bir heyecan ve yoğun katılımla gerçekleştirdik. Bugün attığımız bu adım yalnızca bir yaz okulunun başlangıcı değil; çocuklarımızın sporla büyüyeceği, dostluklar kuracağı ve Karamürselspor ailesinin bir parçası olacağı güzel bir yolculuğun da ilk günü oldu.
BİRLİKTE BÜYÜYORUZ
Açılış programımıza katılarak bizleri yalnız bırakmayan başta Karamürsel Belediye Başkanımız Sayın Ahmet Çalık olmak üzere, Kulüp Başkanımız Akın Bilge Başaran'a, yönetim kurulumuza, antrenörlerimize, velilerimize ve emeği geçen herkese teşekkür ederiz. Karamürselspor olarak geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızı sporun birleştirici gücüyle buluşturmaya, onların gelişimine katkı sağlamaya ve Türk futboluna yeni yetenekler kazandırmak için çalışmaya devam edeceğiz. Yaz okulumuza katılan tüm sporcularımıza sağlıklı, eğlenceli ve başarılarla dolu bir sezon diliyoruz.Birlikte büyüyor, birlikte güçleniyoruz.
Mecit Erdem Övüç






