Kağıtspor’un eski basketbolcusu Yağız mezun oldu
3 yıl boyunca Kağıtspor’un basketbol takımında oynayan Yağız Aşıklı liseden mezun oldu.

Kağıtspor’da bir dönem 3 yıl basketbol oynayan ve judo sporu ile bir süre ilgilenen Yağız Aşıklı liseden mezun oldu. İzmit Tevfik Seno Arda Anadolu Lisesi’ndeki mezuniyet törenine Yağız’ın annesi Pınar Aşıklı, babası Erdal Aşıklı, eski basketbolcu ağabeyi Ozan Aşıklı ve eşi Yaren Aşıklı katılarak Yağız’a destek verdi.
Diplomasını alan ve büyük bir mutluluk yaşayan Yağız da ailesine verdiği destekten ötürü teşekkür etti. Anne Pınar Aşıklı “Zaman nasıl geçiyor hiç anlamıyoruz. Bir oğlumuz evlendi, diğer oğlumuz liseyi bitirdi. Allah yollarını açık etsin” dedi.
Mecit Erdem Övüç







