İlker Uzel’in eşinden duygusal veda
Kocaelispor’un eski kulüp müdürü İlker Uzel’in eşi Nurcan Uzel, yaklaşık 9 yıl çalıştığı Bahçeşehir Koleji’nden ayrıldı. Bahçeşehir Koleji’nin satılmasından sonra okuldan ayrılan Nurcan Uzel, sosyal medyadan duygusal bir açıklama yaptı.

Nurcan Uzel, paylaştığı duygusal vedada şu ifadelere yer verdi:
“ŞİMDİ VEDALAŞMA VAKTİ”
“Kocaeli Bahçeşehir Koleji çatısı altında, 9 yıl boyunca omuz omuza çalıştığım değerli iş arkadaşlarım ve öğretmenlerim; Dokuz yıl boyunca, hepiniz gibi işe değil okulumuza gidip geldim. Çalışırken aynı zamanda yüzlerce çocuğumuzun eğitim alabilmesinin bir destek ayağı olabilme hazzı ile yaptığım görevden her zaman onur ve gurur duydum. Hepiniz ile bir hedef doğrultusunda yol yürümek, dostluklar geliştirmek, anılar biriktirmek benim için büyük bir mutluluk ve yaşam sevinci oldu. Şimdi vedalaşma vakti geldi. Sizleri her zaman birbirimize kattığımız değerlerle hatırlayacağım. İyi ki vardınız, iyi ki yollarımız kesişti. Hepinize çok teşekkür ederim. Hoşça kalın”
Haber Merkezi




