Baçspor’un kızları şampiyon!
Baçspor U-13 takımı Vinsan Tesisleri’nde 8 takımın katıldığı turnuvada şampiyonluk elde etti.

Özge Arslan ve Emre Şimşek’in koordinesindeki Baçspor kız futbol takımı Vinsan Tesisleri’nde düzenlenen ve 8 takımın katılımıyla gerçekleşen U-13 turnuvası’nda şampiyon oldu. Özge Arslan turnuva sonunda yaptığı açıklamada “Bu turnuvada bizim için en önemli kazanım sporcularımızın gelişimi, yeni deneyimler edinmesi, takım ruhunu güçlendirmesi ve sahada mücadele vermesiydi.
Mücadele eden tüm sporcularımızı yürekten kutluyor, emeği geçen antrenörlerimize, velilerimize ve organizasyonda katkısı bulunan herkese teşekkür ediyoruz. Her turnuva yeni bir tecrübe, her maç geleceğe atılan sağlam bir adımdır. Biz çalışmaya, öğrenmeye ve gelişmeye devam edeceğiz” ifadelerine yer verdi.
Mecit Erdem Övüç





