BIST12.668,52%1.70
USD43.2797%0,13
EURO50,1988 %-0.1
ALTIN6.358,87 %-0.5

Kocaelispor’u konuşmak 

Tuğrul Kırankaya

Abone OlGoogle News
26 Haziran 2026 18:02

Özlemişim Kocaelispor konuşmayı, özlemişim Enver Güler’i… 

Gazete ofisinde günlük işlerimi hallederken kapı çaldı ve Hodri Meydan lideri Enver Güler içeri girdi. 

Önceki gün spor servisindeki arkadaşlarla görüşmüşler, geleceğini biliyorlar.  

Spor müdürümüz Uğur Uludağ, Erdem Övüç, Umut Karagöz ve bendeniz beraberce oturduk, Kocaelispor ve kentimiz hakkında muhabbet etme fırsatı bulduk. 

Enver Güler, başkan olduktan sonra gerçekten taraftar arasındaki değişim fark edilmeye başladı. 

Hem içerdeki maçlarda, hem deplasman maçlarında bütün Türkiye’nin dikkatini çeken taraftarlık örneği sergilediler. Bir dakika susmadan, marşlar söylediler. Kocaelispor’un sahadaki 12. adamı oldular. 

Kısa bir süre öncesinde yapılan Kocaelispor kongresinde olayların içerisine gerçek anlamda girmeden, hiç kimse tarafından bir yere çekilmeden adam gibi davrandılar. 

Önceliğimiz Kocaelispor diyor Enver başkan. 

“Biz hepimiz işleri güçleri olan insanlarız, kendimiz için hiç kimseden bir şey talep etmiyoruz. Etmeyiz de… 

Seversiniz, sevmezsiniz bir gerçek var bu şehirde. Her Kocaelispor taraftarı Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın’a saygı duymalı. Destek olmalı. 

Bugüne kadar yaptıklarıyla gerçekten Kocaelispor’un en önemli destekçisi. Süper Lig’e çıkarken de, Süper Lig deki ilk senemizde başarılı olmamızda da en önemli kişi. 

Bizler Kocaelispor Kulübü Başkanı Recep Durul’a da saygı ve sevgimizi gösteriyoruz. Gerektiğinde desteğimizi de sonuna kadar veriyoruz. 

Geçtiğimiz günlerde gerçekleşen kongrenin sağlıklı bir şekilde tamamlanması için yönetimin divan başkanlığı teklifini kabul etmeyen Muammer Çelik abimizin görevi kabul etmesi için biz devreye girdik. 

Kocaelispor’a aday olmak için fırsat kollayan bazı isimlere, fırsat bile verilmemesini sağladık. 

Bugün görev yapan yönetimin çıkıp bizlere teşekkür etmeleri gerekiyor. Buna canı gönülden inanıyorum. 

Biz takım nasıl yapılacak, ödemeler ne zaman olacak, nasıl bu işler yürüyecek bilmeyiz ve karışmayız. 

Bizim tek hedefimiz Kocaelispor’un başarısıdır. 

Süper Lig’de kalıcı olmasıdır.  

Avrupa’ya gitmesidir. 

Selçuk hoca nasıl kadro yapar, kimleri alır ve oynatır. Bizim işimiz değil.  

Geçtiğimiz sezon ilk 7 maç ve son 9 maçta galip gelemedik. Tek bir taşkınlık yapmadık. Her maç sonrasında takımımızı tribüne çağırdık ve alkışladık. Her karşılaşma öncesinde teknik direktörümüz Selçuk İnan’ı tribüne davet ettik ve alkışladık. 

Bizler Kocaelispor taraftarıyız. 

Tek hedefimiz takımın başarısı. Güvendiğimiz isimler Tahir Büyükakın, Recep Durul ve Selçuk İnan… 

Başarılı oldukları sürece, Kocaelispor için iyi şeyler yapılmaya devam ettiğini gördüğümüz sürece yanlarındayız ve böylede olmaya sonuna kadar devam edeceğiz” dedi. 

Bu sene de kentin her yerine asacakları bayrak desteğinin devam edeceğini ama bunun da bir süresi olacağını açıkladı.  

Aylarca kirli ve kötü durumda bayrakların asılı kalmasına müsaade etmeyeceklerini de ifade etti. 

Hodri Meydan yönetimi olarak çok iyi işler yaptıklarını, yapmaya da devam edeceklerini bizlere izah etti. 

Uzun bir aradan sonra Enver Güler başkanla oturup sohbet etmek ve onunla fikir alışverişi yapmak gerçekten de bizler için çok keyifliydi. 

Yeni sezonda yine aynı desteği göstereceklerine ve ülkemizde en önemli taraftar grubu olarak ön planda yer alacaklarına bizler çok eminiz. 

Herkesin de Hodri Meydan’a destek olmasını ve üzerine düşeni yapmasını özellikle rica ediyorum. 

Bayrak kampanyası ve Kocaelispor saat desteği kampanyalarına lütfen gerekli katkıyı sağlayalım. 

Benden söylemesi. 

Yazma kurallarını okudum ve kabul ediyorum.600 karakter kaldı
×

Bu sayfalarda yer alan yorumlar kişilerin kendi görüşleridir.
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde mavikocaeli.com.tr’nin görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır.
Yazılanlardan mavikocaeli.com.tr sorumlu tutulamaz.

0 Yorumlar

    Tuğrul Kırankaya

    mavikocaeli.com.tr köşe yazarı

    Tüm Yazıları