UlaşımPark’tan engelleri kaldıran hizmet
Açıldığı günden bugüne yolcularını dinleyen sorunlarına çözüm bulan UlaşımPark, bu kez Engelsiz İletişim Birimi ile işitme engelli yolcularını dinlemeye başladı
Güncelleme Tarihi: 22 Ağustos 2020 11:12

İŞİTME ENGELLİ VATANDAŞLAR YARARLANIYOR
UlaşımPark, açıldığı günden itibaren hizmet sağlayan Yolcu İlişkileri Birimi sayesinde gelen talepleri doğrudan ilgili birime iletmeyi sağlayabiliyor. Kurulan Engelsiz İletişim Birimi ile de işitme engelli yolcuların talep etmeleri doğrultusunda kendileri ile görüntülü konuşma üzerinden iletişime geçiliyor. İletişime geçilen yolcunun ilk olarak talepleri alınıyor, sonra çözüme ulaştığında bilgi aktarımı yine görüntülü olarak aktarılıyor. Yolcular, 0262 325 23 05 numaralı telefondan, www.ulasimpark.com.tr adreslerinden veya UlaşımPark sosyal medya hesaplarından rahatlıkla iletişime geçebiliyor.
153 ÇAĞRI MERKEZİ İLE KOORDİNELİ ÇALIŞILIYOR
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi 153 üzerinden gelen talepler koordineli bir şekilde değerlendiriliyor. 153 üzerinden UlaşımPark’a gelen öneri, şikâyet ya da talepler 153’e iletilerek koordineli bir şekilde yolcunun problemi minimum seviyede çözüme ulaştırılıyor. Engelli yolculara yönelik gerçekleştirilen bu çalışma ile birlikte engeller ortadan kalkıyor.
0 Yorumlar
Bu habere henüz yorum yapılmadı.
İlk yorum yazan siz olun!
İlk yorum yazan siz olun!