BIST12.668,52%1.70
USD43.2797%0,13
EURO50,1988 %-0.1
ALTIN6.358,87 %-0.5

SGK ve vergi borcu…Kocaelispor ilk adımı attı! Şimdi süreç nasıl işleyecek?

Kocaelispor’un geride kalan sezondan itibaren önüne çıkan ve kısa vadede çözüme kavuşturması gereken SGK ve vergi borçları ile ilgili ilk adım atıldı. 

Güncelleme Tarihi: 22 Haziran 2026 10:56
Abone OlGoogle News

20 MİLYON TL ÖDENDİ

Kocaelispor’un faaliyetlerini sağlıklı bir şekilde yürütebilmesi adına öncelikli olarak çözüme kavuşturması gereken SGK ve vergi borçlarının ödenmesine ilişkin uzun süredir yeşil siyahlı yetkililerde bir sessizlik hakimdi. An itibari ile 300 milyon TL’ye dayanan borç ile ilgili yeşil siyahlı yetkililer ilk adımı attılar. Borcu yapılandırmak adına görüşmelerini yapan Kocaelispor yönetimi, 20 milyon TL’lik bir ödeme gerçekleştirdi. Yaklaşık 150 milyon TL’lik de bir teminat gösterecek olan yeşil siyahlılar, borcun tamamını ise 72 ay taksite böldürecek ve aylık belli miktarda yapacağı ödemelerle kapatmayı hedefliyor. 150 milyon TL’lik teminat için arayışlarını sürdüren yönetim, ay sonuna kadar bu konuyu çözüme kavuşturarak bu sıkıntılı süreci geride bırakmayı planlıyor. Borcun resmi olarak yapılandırılmasının ardından Kocaelispor, Ulusal Lisansı alacak ve TFF’nin yeni sezonda hayata geçirdiği transfer tedbiri protokolünün de kaldırmış olacak.

Umut Karagöz
Yazma kurallarını okudum ve kabul ediyorum.600 karakter kaldı
×

Bu sayfalarda yer alan yorumlar kişilerin kendi görüşleridir.
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde mavikocaeli.com.tr’nin görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır.
Yazılanlardan mavikocaeli.com.tr sorumlu tutulamaz.

0 Yorumlar