BIST12.668,52%1.70
USD43.2797%0,13
EURO50,1988 %-0.1
ALTIN6.358,87 %-0.5

O ilçelerde 14 saat su yok!

İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi (İSKİ), Kağıthane-Çeliktepe isale hattında gerçekleştirilecek bağlantı çalışmaları nedeniyle Kağıthane ve Sarıyer'in bazı mahallelerinde su kesintisi uygulanacağını duyurdu.

Güncelleme Tarihi: 22 Haziran 2026 16:48
Abone OlGoogle News

Açıklamaya göre kesinti, 23 Haziran Salı günü saat 14.00'te başlayacak ve 24 Haziran Çarşamba günü saat 04.00'e kadar sürecek.

 

Su kesintisinden Kağıthane'de Merkez, Hamidiye, Yahya Kemal ve Seyrantepe mahalleleri ile Sarıyer'de Ayazağa ve Huzur mahalleleri etkilenecek.

 

İSKİ, vatandaşların mağduriyet yaşamamaları için gerekli tedbirleri önceden almaları konusunda uyarıda bulundu.

AA
Yazma kurallarını okudum ve kabul ediyorum.600 karakter kaldı
×

Bu sayfalarda yer alan yorumlar kişilerin kendi görüşleridir.
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde mavikocaeli.com.tr’nin görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır.
Yazılanlardan mavikocaeli.com.tr sorumlu tutulamaz.

0 Yorumlar