Kocaelispor ile Lastik-İş Sendikası arasında iş birliği
Kocaelispor, uzun yıllardır destekçisi olan Lastik-İş Sendikası ile yeni sezonu kapsayan bir iyi niyet zaptı imzaladığını açıkladı.
Güncelleme Tarihi: 25 Haziran 2026 15:25

Kulüpten yapılan duyuruda, Kocaelispor ile Lastik-İş Sendikası arasındaki güçlü bağların yeni dönemde de devam edeceği belirtilirken, imzalanan iyi niyet zaptının 2026-2027 sezonunu kapsadığı ifade edildi.
Yıllardır Kocaelispor'a verdiği destekle bilinen Lastik-İş Sendikası'nın, yeni sezonda da kulübün yanında olacağı vurgulanırken, söz konusu iş birliğinin Kocaelispor'un hedefleri doğrultusunda önemli katkılar sağlaması beklendiği kaydedildi.
Haber Merkezi0 Yorumlar






