Kocaeli'den Ankara yönüne gideceklere kötü haber!
Kocaeli Valiliği, TEM Otoyolu'nda devam eden üstyapı iyileştirme ve büyük onarım çalışmaları kapsamında sürücüleri yakından ilgilendiren yeni bir trafik düzenlemesini duyurdu.

Yapılan açıklamaya göre, Gebze–Orhangazi–İzmir Otoyolu'ndan (Osmangazi Köprüsü) gelerek TEM Otoyolu Ankara istikametine bağlanan Muallimköy Kavşağı Kol-4 bağlantı yolu, yürütülen çalışmalar nedeniyle 22 Haziran - 31 Temmuz 2026 tarihleri arasında araç trafiğine kapalı olacak.
Kapatma kararı, Karayolları 1. Bölge Müdürlüğü tarafından Gebze Kavşağı ile İzmit Kavşağı arasındaki TEM Otoyolu ve bağlantı yollarında sürdürülen üstyapı yenileme çalışmaları kapsamında alındı. Çalışma süresince bölgede gerekli trafik işaretlemeleri ve güvenlik önlemlerinin uygulanacağı belirtilirken, sürücülerden alternatif güzergâhları kullanmaları ve yol üzerindeki trafik işaretleri ile görevlilerin yönlendirmelerine dikkatle uymaları istendi.
Haber Merkezi






