Kocaeli Büyükşehir duyurdu! Pazartesi başlıyor
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, toplu ulaşımda yaz tarifesine geçileceğini duyurdu.

Yapılan açıklamaya göre, 29 Haziran Pazartesi gününden itibaren ilimiz genelinde toplu taşıma araçlarında yaz sefer saatleri uygulanmaya başlanacak. Vatandaşların mağduriyet yaşamaması için güncel sefer saatlerini kontrol etmeleri istenirken, yeni tarifeye e-komobil uygulaması ile Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nin resmi internet sitesi üzerinden ulaşılabileceği belirtildi.
Yaz dönemi boyunca geçerli olacak yeni sefer saatleriyle birlikte bazı hatlarda hareket saatlerinde değişiklik yapılacak.
Haber Merkezi





