BIST12.668,52%1.70
USD43.2797%0,13
EURO50,1988 %-0.1
ALTIN6.358,87 %-0.5

Çok güzelsiniz çok

Kartepe Kulüpler Birliği tarafından düzenlenen Minikler Futbol Şenliği’nde geleceğimizin teminatı sporcularımız bir araya geldi.

Güncelleme Tarihi: 27 Haziran 2026 15:03
Abone OlGoogle News

Derbent Stadı’nda oynanan turnuvada minik futbolcular 10 gün boyunca mücadele etti.

MİNİKLER MADALYALARINI ALDILAR

 Önceki akşamda turnuvanın sonunda madalya töreni vardı. Kartepe Belediye başkanı Mustafa Kocaman’ın da katıldığı madalya töreninde çok güzel görüntüler vardı. Minik futbolculara madalyalarını Kocaelispor’un eski şöhreti futbolcuları verdi.  Kulüplerin ortak açıklamasında, “Turnuva sonunda sporcu evlatlarımızın madalya heyecanına ortak olmak, gözlerindeki mutluluğu görmek bizleri de mutlu etti. Çocuklarımızın sporla iç içe yetişmesine katkı sunan Kartepe Belediye Başkanımız Sayın Mustafa Kocaman’a, Kartepe Kulüpler Birliği’ne, kulüplerimize ve emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz”

Umut Karagöz
Yazma kurallarını okudum ve kabul ediyorum.600 karakter kaldı
×

Bu sayfalarda yer alan yorumlar kişilerin kendi görüşleridir.
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde mavikocaeli.com.tr’nin görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır.
Yazılanlardan mavikocaeli.com.tr sorumlu tutulamaz.

0 Yorumlar