BIST12.668,52%1.70
USD43.2797%0,13
EURO50,1988 %-0.1
ALTIN6.358,87 %-0.5

Analig’e plaka ile başladık 

Gençlik ve Spor Bakanlığı’nın projesi Anadolu Yıldızlar Ligi’nde (ANALİG), Kocaeli İl Karması ilk maçını 4-1 kazandı. 

Güncelleme Tarihi: 24 Haziran 2026 11:13
Abone OlGoogle News

ÇOK YETENEKLİ BİR TAKIMIMIZ VAR

Yalova’da devam eden Analig müsabakalarına Gürcan Yazıcı’nın koordinesindeki Kocaeli Karması müthiş bir zaferle başladı. Yeşil siyahlı ekibimiz ilk maçında Edirne Karması’nı 4-1 mağlup etti. Takımımızın gollerini Cemil Şarlı (2), Kemal Çelik ve Onur Eraslan attı. Temsilcimiz ikinci maçını bu akşam (Çarşamba) Balıkesir Karması ile oynayacak. Yalova’daki maç saat 19.00’da başlayacak. Kocaeli Karması gruptan çıkarsa yarı finaller için 3-6 Temmuz tarihleri arasında Afyon’da olacak. Türkiye Finalleri ise 24-29 Ağustos tarihleri arasında Erzincan’da olacak.

Mecit Erdem Övüç
Yazma kurallarını okudum ve kabul ediyorum.600 karakter kaldı
×

Bu sayfalarda yer alan yorumlar kişilerin kendi görüşleridir.
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde mavikocaeli.com.tr’nin görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır.
Yazılanlardan mavikocaeli.com.tr sorumlu tutulamaz.

0 Yorumlar