Emniyet sözleşmeli personel alacak: İşte başvuru süreci ve şartları
Emniyet Genel Müdürlüğü 36 sözleşmeli bilişim personeli alacak. Başvuru tarihleri, başvuru şartları ve detaylar ilan edildi.

Emniyet Genel Müdürlüğü, sözleşmeli personel alacağını duyurdu. Yayınlanan duyuruda şu ifadelere yer verildi:
"Emniyet Genel Müdürlüğü merkez teşkilatında istihdam edilmek üzere, 375 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin Ek 6’ncı maddesi kapsamında 31/12/2008 tarih ve 27097 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 'Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Büyük Ölçekli Bilgi İşlem Birimlerinde Sözleşmeli Bilişim Personeli İstihdamına İlişkin Esas ve Usuller Hakkında Yönetmelik'in 8 inci maddesi uyarınca 36 (otuzaltı) Sözleşmeli Bilişim Personeli alınacaktır."
EMNİYET 36 SÖZLEŞMELİ BİLİŞİM PERSONELİ ALACAK
Emniyet Genel Müdürlüğü, merkez teşkilatında istihdam etmek üzere 36 tane sözleşmeli bilişim personeli alacak.
BAŞVURU ŞEKLİ VE TARİHLERİ
Adaylar başvurularını;
1. e-Devlet üzerinde Emniyet Genel Müdürlüğü-Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım ve
2. Kariyer Kapısı https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr adreslerinden yapacaktır.
Müracaatlar elektronik ortamda alınacaktır. Posta yoluyla veya bizzat başvuru kabul edilmeyecektir.
Başvurular 27 Ocak 2025 tarihinde başlayacak ve 12 Şubat 2025 tarihinde sona erecektir.
Haber Merkezi