22 Haziran 2026 16:48
O ilçelerde 14 saat su yok!
İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi (İSKİ), Kağıthane-Çeliktepe isale hattında gerçekleştirilecek bağlantı çalışmaları nedeniyle Kağıthane ve Sarıyer'in bazı mahallelerinde su kesintisi uygulanacağını duyurdu.
Açıklamaya göre kesinti, 23 Haziran Salı günü saat 14.00'te başlayacak ve 24 Haziran Çarşamba günü saat 04.00'e kadar sürecek.
Su kesintisinden Kağıthane'de Merkez, Hamidiye, Yahya Kemal ve Seyrantepe mahalleleri ile Sarıyer'de Ayazağa ve Huzur mahalleleri etkilenecek.
İSKİ, vatandaşların mağduriyet yaşamamaları için gerekli tedbirleri önceden almaları konusunda uyarıda bulundu.