27 Haziran 2026 15:03
Çok güzelsiniz çok
Kartepe Kulüpler Birliği tarafından düzenlenen Minikler Futbol Şenliği’nde geleceğimizin teminatı sporcularımız bir araya geldi.
Derbent Stadı’nda oynanan turnuvada minik futbolcular 10 gün boyunca mücadele etti.
MİNİKLER MADALYALARINI ALDILAR
Önceki akşamda turnuvanın sonunda madalya töreni vardı. Kartepe Belediye başkanı Mustafa Kocaman’ın da katıldığı madalya töreninde çok güzel görüntüler vardı. Minik futbolculara madalyalarını Kocaelispor’un eski şöhreti futbolcuları verdi. Kulüplerin ortak açıklamasında, “Turnuva sonunda sporcu evlatlarımızın madalya heyecanına ortak olmak, gözlerindeki mutluluğu görmek bizleri de mutlu etti. Çocuklarımızın sporla iç içe yetişmesine katkı sunan Kartepe Belediye Başkanımız Sayın Mustafa Kocaman’a, Kartepe Kulüpler Birliği’ne, kulüplerimize ve emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz”