22 Haziran 2026 20:05
TFF harcama limitlerini açıkladı! Kocaelispor beklentilerin altında kaldı
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), 2026-2027 sezonu öncesinde Süper Lig kulüplerinin harcama limitlerini duyurdu.
100 MİLYON TL ARTIŞ
TFF tarafından yayımlanan tabloya göre Kocaelispor'un geçtiğimiz sezon 853 milyon TL olan harcama limiti, yeni sezon için 953 milyon 682 bin 308 TL olarak belirlendi. Böylece yeşil siyahlıların harcama limitinde yaklaşık 100 milyon TL'lik artış yaşanmış oldu. Ancak temsilcimizde beklentilerin 1 milyar TL’nin üzerinde bir limit belirlenmesiydi.
EN YÜKSEK 9 MİLYAR TL
Süper Lig'in en yüksek harcama limitine sahip kulübü ise 9 milyar TL ile Galatasaray oldu. Listenin en alt sırasında yer alan Alanyaspor ise 571 milyon TL'lik limit ile en düşük harcama hakkına sahip kulüp olarak açıklandı. Öte yandan Süper Lig'e bu sezon yükselen Erzurumspor, Amedspor ve Çorum FK için ise 893 milyon TL harcama limiti belirlendi. Yeşil-siyahlı yönetimin, belirlenen limitler çerçevesinde kadro planlamasını şekillendirmesi bekleniyor.