27 Haziran 2026 12:44
Tavşantepespor’dan çok önemli karar
İlimizde son yıllarda altyapısına en çok önem veren kulüplerin başında gelen Tavşantepespor, 2026-2027 sezonunda Bölgesel Gelişim Ligi’ne katılma kararı aldı.
Tavşantepespor Kulübü’nden yapılan açıklamada“2023-2024 sezonundan itibaren Türkiye Şampiyonaları’na düzenli katılım sağlayarak önemli sportif başarılar elde etmiş, Türkiye dereceleri kazanmış ve Türk futboluna değerli sporcular kazandırma hedefimiz doğrultusunda çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürmüş bulunmaktayız. Yapılan değerlendirmeler ve 2026-2027 sezonu öncesinde oluşturulan stratejik planlama doğrultusunda, Tavşantepespor Kulübü olarak U-14, U-15, U-16 ve U-17 kategorilerinde Bölgesel Gelişim Ligi’ne katılım kararı alınmış, bu doğrultuda ön başvurumuz resmi olarak gerçekleştirilmiştir” denildi.