Serdar Dursun: “Galatasaray’ı yenebiliriz”

"GOL VE ASİST KATKISI VERMEK İSTİYORUM"  Galatasaray'ın oturmuş ve üst düzey bir takım olduğunu belirten Serdar Dursun; "Galatasaray oturmuş bir takım. Yarın Ajax ile oynayacaklar, ardından cumartesi günü buraya gelecekler. Onları zor bir maç bekliyor. Biz iyi bir planla sahada olacağız. Kocaelispor olarak 1 puan ya da 3 puan almak istiyoruz" dedi. Kendi performansı ile ilgili de konuşan Serdar; "Her geçen gün daha iyi bir Serdar Dursun olarak sahadayım. Henüz yüzde 100 performans veremedim ama bu maçta gol ve asistlerle takımıma katkı yapmak istiyorum” dedi.