Sarımeşespor’un minikleri göz doldurdu

 Turnuvaya katılan takımlardan biri de Sarımeşespor’du. Sarı-Yeşilli ekibin minik futbolcuları şenlik süresince çok iyi maçlara imza attılar. Son günde yapılan madalya töreninde hazır bulundular. Sarımeşespor Kulüp Başkanı Fatih Çelikbilek de madalya törenine katıldı. Başkan Çelikbilek, turnuvaya katık sağlayan Kartepe Belediye Başkanı Mustafa Kocaman ile Kartepe Kulüpler Birliği Başkanı Mevlüt Ağra’ya teşekkür etti. Sarımeşespor’un minik futbolcuların madalyalarını da İşkur Müdürü, eski futbolculardan Ulvi Yılmaz verdi.