Sahil Güvenlik Komutanlığı’na ziyaret

Program çerçevesinde Kefken Sahil Güvenlik Komutanlığı’nı ziyaret eden Vali Aktaş, yürütülen faaliyetlere ilişkin denetim ve incelemelerde bulundu. Sahil Güvenlik personeli tarafından karşılanan Vali Aktaş, Komutanlık Denetleme Defteri’ni imzaladı.  Ziyaret sırasında İsmail Çilingir tarafından bir brifing sunularak bölgedeki çalışmalar hakkında bilgi verildi. Vali Aktaş, personelin görevlerini özveriyle yürüttüğünü belirterek çalışmalardan dolayı teşekkür etti. Ziyarete ayrıca Emniyet Müdürü Faruk Karaduman, , Kandıra Belediye Başkanı Erol Ölmez, Kandıra Kaymakamı Ömer Lütfi Yaran, İl Jandarma Komutanı J. Alb Murat Bozkurt ve Sahil Güvenlik Kuzey Marmara Grup Komutanı Yarbay Ziya Can Gürsoy da eşlik etti. Yetkililer, bölgede güvenlik ve sahil koruma faaliyetlerinin koordineli şekilde sürdüğünü belirterek, çalışmaların kesintisiz devam edeceğini ifade etti.