Nazan Öncel hastaneye kaldırıldı!

Yüksek nabız ve yüksek tansiyon şikâyetiyle hastaneye getirilen Öncel’e üçüncü bir stent daha takıldı. Doktorlar tarafından yapılan müdahale sonrası sanatçının durumu kontrol altına alınmaya çalışılırken, sağlık durumunun stabil olduğu bildirildi. Hayranlarını endişelendiren gelişmenin ardından Nazan Öncel, sosyal medya üzerinden yaptığı anlamlı paylaşımla sevenlerine seslendi: “Ben bu kalp için daha ne yapayım? Ne istediyse yaptım; yürü dedi yürüdüm, diyet yap dedi yaptım, bol su iç dedi içtim, stent dedi eyvallah dedim; olmayınca olmuyor demek ki. Hadi dua edin.” Sanatçının ne zaman taburcu edileceği ise henüz netlik kazanmadı. Sevenleri, Nazan Öncel'in sağlık durumunu yakından takip ediyor ve bir an önce sağlığına kavuşmasını diliyor.