12 Nisan 2025 23:11
Kızılcık Şerbeti'nde veda krizi!
Show TV'nin yayınlandığı günden bu yana büyük ilgiyle takip edilen dizisi Kızılcık Şerbeti'nde yaşanan oyuncu ayrılığı, izleyicilerde şaşkınlık yarattı. Dizide "Pembe" karakterine hayat veren başarılı oyuncu Sibel Taşçıoğlu’nun projeden ayrıldığı haberi magazin gündemine damga vurdu.
Dizinin hayranları, Taşçıoğlu’nun ilerleyen bölümlerde yer almayacak olmasına sosyal medyada yoğun tepki gösterdi. Özellikle bu ayrılığın ani gelişmesi izleyicileri şaşırttı ve eleştirilerin dozunu artırdı.
SESSİZLİĞİNİ BOZDU
Üç sezondur Sibel Taşçıoğlu’yla birlikte dizide rol alan Evrim Alasya’nın, bu ayrılıkla ilgili sessiz kalması ise dikkatlerden kaçmadı. Alasya’nın herhangi bir açıklama ya da paylaşımda bulunmaması, sosyal medya kullanıcıları arasında tartışma konusu oldu. Gelen tepkiler üzerine Alasya, sessizliğini bir video paylaşarak bozdu.
Evrim Alasya sosyal medya üzerinden yaptığı bir paylaşımla sessizliğini bozdu.
Alasya paylaşımında; ‘’'Sibel'i o kadar seviyorum Sibel ile oynamaktan o kadar keyif aldım ki... Senaryo geldiğinde biz Sibel ile konuştuk. Bu kısmı bizi ilgilendirir, sizi ilgilendirmez.' 'Ne cümle kuracağımı, bu çamur karşısında derdimi nasıl anlatacağımı bilmiyorum. İşimi gücümü bıraktım, size kendimi anlatmak zorunda kalıyorum. Kızılcık Şerbeti bir memleket meselesi değil. Sadece bir dizi. Orada olan biten sadece bizi ilgilendirir. Burada sizi ilgilendiren hiçbir şey yok. Öbürü paylaşmadı bir şey diye 'onunla küs' diye bir şey yoktur. İfadelerini kullandı.