Kandıra’ya yeni mezarlık geliyor

Kandıra Belediye Başkanı Erol Ölmez, ilçede acil durumlarda kullanılmak üzere yeni bir mezarlık alanı oluşturulmasına yönelik çalışmaların sürdüğünü açıkladı. Başkan Ölmez, Büyükşehir Belediyesi ile birlikte yürütülen çalışmalar kapsamında Karağaç yolu üzerinde iki farklı alanın değerlendirildiğini ifade etti. Bu alanlardan birinin Orman Bölge Müdürlüğü tarafından uygun bulunmadığını ancak hastane karşısında yer alan alanın uygun görüldüğünü belirtti. Ölmez, proje sürecinin son aşamaya geldiğini söyledi. Teknik çalışmaların tamamlanmasının ardından yaz aylarında Kandıra’ya yaklaşık 30 bin metrekarelik yeni bir mezarlık alanı kazandırılması hedefleniyor. Öte yandan, geçmiş dönemde başlatılan çalışmalar kapsamında Kandıra Kent Mezarlığı’nda modern bir gasilhane ve morgun hizmete alındığını belirten Başkan Ölmez, daha önce cenaze işlemlerinin hastane morgunda yürütüldüğünü hatırlattı. Yapılan düzenlemelerle birlikte vatandaşlara 7/24 hizmet verilmeye başlandığını ifade etti.