Kandıra’nın seviyesi yükseldi!

Kandıra Belediye Başkanı Erol Ölmez, ilçenin son yıllarda önemli bir gelişim süreci yaşadığını belirterek, “Yılbaşı itibariyle Kandıra Belediyesi gelişmişlik sırasında birinci sınıf ilçeler statüsüne alındı” dedi. “400 İLÇELİK FARK KAPANDI” Başkan Ölmez, bu durumla birlikte ilçenin genel gelir seviyesinde de artış yaşandığını ifade ederek, “İlçemiz, 20 yıl içerisinde yaklaşık 400 ilçelik bir farkı kapatmış ve üst sıralara doğru yükselmiştir. Bu sürecin devam edeceğine inanıyoruz” diye konuştu. Yatırımlara da değinen Ölmez, Kandıra’da hükümet ve yerel yönetimlerin desteğiyle önemli projelerin sürdüğünü belirterek, “İlçemizde hükümetimiz tarafından devam eden yaklaşık 6 milyar 525 milyon TL’lik yatırım bulunmaktadır” ifadelerini kullandı. “BÜYÜKŞEHİR’DEN 4 MİLYARLIK DESTEK” Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin de Kandıra’ya yönelik yatırımlarına dikkat çeken Ölmez, 2024 yılından bu yana devam eden projelerin toplam değerinin yaklaşık 4 milyar 250 milyon TL seviyesinde olduğunu, bu yatırımların ilçe genelinde önemli bir dönüşüm sağladığını söyledi.