İzmit Ayazmaspor çocukları buluşturdu

Ayazmaspor Kulübü, 30 Ağustos İlkokulu ile Ulusal Egemenlik İlkokulu’nda sınıflar arası futbol turnuvası düzenledi. BÜYÜK COŞKU YAŞADILAR Aytaç çiçek ve Muharrem Boz’un teknik adamlığını yaptığı İzmit Ayazmaspor, aynı mahallede bulunan iki okulda sınıflar arası turnuvada minik futbolcuları bir araya getirdi. 3. ve 4.sınıfların katıldığı turnuvada birbirinden zevkli ve çekişmeli maçlar oynandı. Turnuvada sonunda dereceye giren takımlara kupaları verildi. Öğrenciler ve aileler, turnuvaya yoğun ilgi gösterdiler. AYAZMASPOR’DAN TEŞEKKÜR Ayazspor Kulübü’nden yapılan açıklamada, “Bir haftada birbirinden güzel maçlar izletip günümüzü güzelleştiren çocuklarımıza, bizlere bu fırsatı veren 30 Ağustos İlkokulu Müdürü Adem Ellialtıoğlu, Ulusal Egemenlik İlkokulu Müdürü Yılmaz Hakan Aladağ'a, değerli müdür yardımcılarımıza, öğretmenlerimize ve velilerimize sonsuz teşekkür ederiz” denildi.