İbrahim Balta Türkiye ikincisi

Mavi-Beyazlı ekibi 17 yaşındaki genç güreşçisi İbrahim Balta, Sivas’ta yapılan U-17 yaş Türkiye Şampiyonası’nda serbest stilde 80 kg’da ikinci oldu. Geleceğin yıldız güreşçileri arasında gösterilen İbrahim Balta, finalde rakibine mağlup oldu. Mavi-Beyazlı ekipten yapılan açıklamada, “Sporcumuzu ve antrenörlerimizi tebrik eder, başarılarının devamını dileriz” denildi.