Final maçında iki kırmızı kart

İki takım futbolcuları mücadele öncesi birlikte fotoğraf çekilip maça öyle başladılar. Maç da son dakikalara kadar centilmence geçti. Son bölümde Bekirpaşa Master’den Ahmet Birinci ile Sabri Yıldız arasında ceza sahası içindeki pozisyonun ardından hakem Tuğberk Uygun penaltı kararını verdi ve Ahmet Birinci’ye kırmızı kartını çıkardı. Saha içinde yaşanan gerilimin ardından pozisyonu VAR’da inceleyen Hakem Uygun Sabri’ye de kırmızı kart çıkardı. Skor 3-2 Bekirpaşa lehine devam ederken kg Konut’ta kazanılan penaltıyı İbrahim Keskin kaçırdı. Maçta 2 takım da 5’er dakika eksik oynadı ve kalan sürede bir gol daha bulan Bekirpaşa Masterler şampiyon oldu.