Eski belediye başkanı hayatını kaybetti

Aydın'ın Kuşadası ilçesinde iki dönem belediye başkanlığı yapan Engin Berberoğlu'ndan acı haber geldi. Çoklu organ yetmezliği nedeniyle bir süredir özel bir hastanede tedavi gören Berberoğlu, doktorların tüm müdahalelerine rağmen akşam saatlerinde hayatını kaybetti. Kent yönetiminde uzun yıllar görev alan ve Kuşadası'nın gelişimine katkı sağlayan çalışmalarıyla tanınan Berberoğlu'nun cenazesi, pazartesi günü Hanım Camii'nde kılınacak cenaze namazının ardından Adalızade Mezarlığı'nda defnedilecek.