CHP'de bir istifa daha!

CHP hakkında verilen "mutlak butlan" kararının ardından parti içinde hareketlilik yaşanırken, istifalar da art arda gelmeye devam ediyor. CHP'DE AYRILIKLAR SÜRÜYOR Kararın ardından ilk olarak İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay, Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan ve Haymana Belediye Başkanı Levent Koç partilerinden ayrıldıklarını duyurmuştu. Levent Koç daha sonra AK Parti saflarına katılmıştı. BİR BELEDİYE BAŞKANI DAHA İSTİFA ETTİ Son olarak Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan'ın da CHP'den istifa ettiği öğrenildi. Siyasi kulislerde Özcan'ın yarın AK Parti'ye geçeceği yönünde iddialar gündeme geldi. DÖRT DÖNEMLİK CHP'Lİ BAŞKAN Mehmet Özcan, 31 Mart 2024 seçimleriyle birlikte dördüncü kez Keşan Belediye Başkanlığı görevine seçilmişti. İlk kez 2004 yılında CHP'nin adayı olarak belediye başkanı olan Özcan, 2009, 2014 ve 2024 seçimlerinde de aynı parti çatısı altında sandıktan zaferle çıkmıştı. MİLLETVEKİLİ CEPHESİNDE DE AYRILIKLAR YAŞANIYOR Belediye başkanlarının yanı sıra bazı milletvekilleri de CHP'den ayrılma kararı aldı. Daha önce İYİ Parti'den CHP'ye geçen Sakarya Milletvekili Ümit Özlale, dün yaptığı açıklamayla partisinden istifa ettiğini duyurdu. Öte yandan, geçtiğimiz hafta CHP'ye katılan İstanbul Milletvekili Nimet Özdemir ise bugün AK Parti'ye geçti. Özdemir'in parti rozetini Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan taktı.