Bu çocuklara yazık değil mi?

Kocaelispor U-13 takımı da son maçında bugün (Cumartesi) İstanbul’da Beşiktaş ile karşılaşacak. Beşiktaş Fulya Hakkı Yeten Tesisleri’ndeki maç 13.00’de başlayacak. Çarşamba günü de İzmit’te Sarıyer ile karşılaşan Yeşil-Siyahlı ekip, bu maçı da 13.00’de oynamıştı. Bu havalarda 13 yaşındaki çocukları öğlen sıcağında maç oynatmak acaba kimin aklına geldi. Bu programı yapanda Futbol Federasyonu eğitim dairesi, gelişim ligi yöneticileri. Daha kendilerini geliştiremeyen bu insanlar, çocuklarımızı nasıl geliştirecekler? Bu çocuklara yazık değil mi?