Başkan Ölmez, Büyükşehir’e teşekkürle başladı

Toplantıda konuşan Başkan Erol Ölmez, ilçeye gelen misafirlere hitaben kısa bir selamlama yaparak teşekkür etti ve birlik mesajı verdi. Göreve geliş sürecine de değinen Ölmez, bu makama kişisel bir ayrıcalıkla gelmediklerini vurgulayarak, “Hizmetlerimizle, emeklerimizle ve büyüklerimizin takdirleriyle bu göreve talip olduk. Rabbim de nasip etti.” ifadelerini kullandı. Kandıra’nın 54 bin nüfusuna dikkat çeken Ölmez, yaklaşık iki yıldır vatandaşlara hizmet etmeye devam ettiklerini belirterek, bundan sonraki süreçte de hizmet üretmeye devam edeceklerini söyledi. “Her daim 20 yıldır ülkemizi getirdiği noktada sosyal belediyecilik ve gerçek belediyecilik anlamında da bugün vatandaşlarımızın bütün hizmetleriyle inşallah daha da iyiye gitmesi için el birliğiyle çalışıyoruz, çalışmaya devam edeceğiz.” dedi.   “İHTİYAÇLARI SOKAKTAN DERLEDİK” Kandıra’nın gelişimi için hükümet ve Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ile uyum içinde çalıştıklarını belirten Ölmez, yatırım programlarıyla birlikte ilçede yapılan hizmetlerin daha net görüleceğini dile getirdi. “Yerelde sokakta neler konuşuluyorsa onları derledik, toparladık. Öncelikle vatandaşlarımızın sosyal ve ekonomik alanlara ilişkin talepleri, modern şehircilik ihtiyaçları, imar talepleri, sahillerin düzenlenmesi, üniversitemizin sorunları ve tarımın sürdürülebilirliği gibi konuları Büyükşehir Belediyemiz ve hükümetimizle el ele vererek ele aldık ve bu doğrultuda hizmet etmeye devam ettik.” dedi. BÜYÜKŞEHİR’E TEŞEKKÜR ETTİ Ölmez, hem yol hem de ulaşım araçlarıyla ilçenin diğer bölgelerle aynı seviyede bütün lokasyonlara erişimin sağlandığını belirterek, “800, 801, 800 sahil, üniversite, tıp fakültesi, şehir hastanesi ve tramvay entegrasyonu Büyükşehir Belediyemizin Kandıra için yaptığı en önemli hizmetlerden birkaçıdır. Bunlar için tekrar tekrar Büyükşehir Belediyemize teşekkür ediyoruz.” dedi.   Kısmen yapılan hizmetlerin ilçe gerçekleriyle planlanması, uygulanması ve yönetilmesi gerektiğini vurgulayan Ölmez, “Arkadaşlarımızla birlikte paydaşlarımız, hükümetimiz ve Büyükşehir Belediyemizin teknik ekipleri ve bürokratlarıyla bunları tek tek ele alarak uzun süre istişare ettik.” ifadelerini kullandı. Konuşmasının sonunda Kandıra’nın geçmişten bugüne önemli bir gelişim süreci yaşadığını ifade eden Ölmez, “İdari ve mali yapımızı güçlendirdik. Hizmet kapasitemizi artırdık. Kandıra’mıza yapılan tüm çalışmalar hayırlı olsun.” dedi.