Alparslan Ortaokulu’nda karne sevinci yaşandı

İlimizin, Derince ilçesinin köklü eğitim kurumlarından Alparslan Ortaokulu’nda öğrenim gören 5-G sınıfı öğrencileri, yıl boyunca gösterdikleri azim ve gayretin karşılığını aldı. Sınıftaki öğrencilerin büyük bölümü takdir belgesi almaya hak kazanarak hem ailelerine hem de öğretmenlerine büyük gurur yaşattı. TATİLİ HAK ETTİLER Başarılarını belgeyle taçlandıran öğrenciler, eğitim hayatlarının ilk ortaokul yılını geride bırakırken yaz tatiline de büyük bir sevinçle merhaba dedi. Karne heyecanını yaşayan öğrenciler, kendilerine yıl boyunca rehberlik eden sınıf öğretmeni Esra Biçer'e emekleri, destekleri ve özverili çalışmaları dolayısıyla teşekkür etti. 5-G sınıfı öğrencileri, başarı dolu bir yılı geride bırakmanın gururuyla yaz tatiline uğurlandı.