SEDAŞ hakkında son zamanlarda artan vatandaş şikayetleri üzerine gazetemizde yer alan SEDAŞ'tan şikayet var haberine kurumdan açıklama geldi:
Yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
Elektrik dağıtım şirketi olarak SEDAŞ, koronavirüs salgını süresince enerji hizmetinin aksamaması adına çalışmalarına aralıksız devam ederken, toplum sağlığını daima birinci planda tutmaktadır. Müşteri memnuniyeti, verimlilik ve iş güvenliği odaklı hizmet anlayışıyla, Kocaeli’nin farklı noktalarında bulunan, kurumumuza ait 8 adet müşteri hizmetleri merkezimizin tamamında; toplum ve çalışan sağlığı üzerindeki riskleri minimize edebilmek amacıyla gerekli tüm temizlik ve sosyal mesafe önlemleri harfiyen uygulanmaktadır.
Bu doğrultuda, haberinize konu olan müşteri hizmetleri merkezimizde güvenlik görevlimiz, müşterilerimize sıra numarası vermekte ve ardından işlem için bankolara davet etmektedir. 08:30 – 17:30 saatleri arasında açık olan merkezlerimizde; talep, öneri, itiraz, yeni abonelik, kaçak veya usulsüz borç yapılandırma hizmetlerimiz devam etmektedir.
Aralıksız süren saha çalışmalarımızın yanı sıra; gerilim düşüklüğü şikayetleri, kaçak tutanağı ve kaçak takip cezalı ödeme işlemleriyle bunlara ait taksitlendirmeler, elektrik şebekesi, aydınlatma ve direklere ait talepler, sayaç okuma, arıza, kesme veya açma başvurulara gibi tüm işlemler çevrimiçi uygulamalarımız aracılığıyla hızlıca ve kolayca yapılabilmektedir. 0(530) 9 19 19 19 numaralı SEDAŞ Whatsapp Hattı, Google Play ve App Store’dan ücretsiz indirilebilen SEDAŞ Mobil uygulaması, www.sedas.com web sitesindeki online işlemler sayfası ve [email protected] e-posta adresi üzerinden SEDAŞ’a en kısa sürede ulaşılabilmektedir.
SEDAŞ olarak Kocaeli, Sakarya, Bolu ve Düzce’deki 1,9 milyon abonemizin kesintisiz ve kaliteli enerji hizmetinden faydalanabilmesi ve mağduriyetlerin yaşanmaması için çalışmalarımıza 7/24 devam etmekteyiz.
Yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
Elektrik dağıtım şirketi olarak SEDAŞ, koronavirüs salgını süresince enerji hizmetinin aksamaması adına çalışmalarına aralıksız devam ederken, toplum sağlığını daima birinci planda tutmaktadır. Müşteri memnuniyeti, verimlilik ve iş güvenliği odaklı hizmet anlayışıyla, Kocaeli’nin farklı noktalarında bulunan, kurumumuza ait 8 adet müşteri hizmetleri merkezimizin tamamında; toplum ve çalışan sağlığı üzerindeki riskleri minimize edebilmek amacıyla gerekli tüm temizlik ve sosyal mesafe önlemleri harfiyen uygulanmaktadır.
Bu doğrultuda, haberinize konu olan müşteri hizmetleri merkezimizde güvenlik görevlimiz, müşterilerimize sıra numarası vermekte ve ardından işlem için bankolara davet etmektedir. 08:30 – 17:30 saatleri arasında açık olan merkezlerimizde; talep, öneri, itiraz, yeni abonelik, kaçak veya usulsüz borç yapılandırma hizmetlerimiz devam etmektedir.
Aralıksız süren saha çalışmalarımızın yanı sıra; gerilim düşüklüğü şikayetleri, kaçak tutanağı ve kaçak takip cezalı ödeme işlemleriyle bunlara ait taksitlendirmeler, elektrik şebekesi, aydınlatma ve direklere ait talepler, sayaç okuma, arıza, kesme veya açma başvurulara gibi tüm işlemler çevrimiçi uygulamalarımız aracılığıyla hızlıca ve kolayca yapılabilmektedir. 0(530) 9 19 19 19 numaralı SEDAŞ Whatsapp Hattı, Google Play ve App Store’dan ücretsiz indirilebilen SEDAŞ Mobil uygulaması, www.sedas.com web sitesindeki online işlemler sayfası ve [email protected] e-posta adresi üzerinden SEDAŞ’a en kısa sürede ulaşılabilmektedir.
SEDAŞ olarak Kocaeli, Sakarya, Bolu ve Düzce’deki 1,9 milyon abonemizin kesintisiz ve kaliteli enerji hizmetinden faydalanabilmesi ve mağduriyetlerin yaşanmaması için çalışmalarımıza 7/24 devam etmekteyiz.