Haber
24 Ağustos 2019 - Cumartesi 14:36
 
Nahcıvan Bal 3 kat büyüme hedefliyor
Nahcıvan Gıda firmasının bal markası olan Nahcıvan Bal, yeni yatırımlarıyla dikkat çekiyor.
EKONOMİ Haberi
Nahcıvan Bal 3 kat büyüme hedefliyor

Son dönemlerde tüketicinin güvenle en çok tercih ettiği bal markası haline gelen Nahcıvan Bal, kurumsal kimlik yenileme çalışmalarının akabinde dolum tesislerini de hizmete açtı. Yenilenme çalışmalarının yaklaşık 4 aydır devam ettiği tesislerde, depo, üretim parkuru, laboratuvar, yönetim ofisi gibi bölümler yenilenerek, uluslararası standartlarda modern bir konseptle hizmet vermeye başladı. Çalışmalar kapsamında daha önce 1000 metrekare alana sahip olan depo 2000 metrekareye çıkartılarak stok kapasitesi arttırıldı. Diğer taraftan 300 metrekare olan üretim parkuru, ileri teknoloji ekipman ve makinelerle donatılarak 1000 metrekareye çıkartıldı. Böylelikle firmanın üretim kapasitesi de artmış oldu. Bal analiz laboratuvarı da çalışmalar kapsamında hem genişletildi, hem de ilave donanımlarla daha fonksiyonel hale getirildi.

 

 

Nahcıvan Bal Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Polattimur, şirketin yeni hedef ve vizyonunu açıkladı. Hüseyin Polattimur yaptığı açıklamada, ''Nahcıvan Bal’ın 1 yılda 3 kat büyüme hedefinde olduğunu, kurumsal bir çatı altında birleştiğini ve kurulduğundan bu yana sağlıklı ve doğal balın güvenilen adresi olduğunu'' söyledi.

 

Nahcıvan Bal dolum tesisleri tam kapasite ile devreye alındı

 

Nahcıvan Bal analiz laboratuvarı da çalışmalar kapsamında hem genişletildi, hem de ilave donanımlarla daha fonksiyonel hale getirildi

 

Polattimur; ''Nahcıvan Bal bu güveni boşa çıkarmadı ve bal sektörünün ilklerini birbiri ardına gerçekleştirdi. Bugün geldiğimiz noktada, kalite çıtasını daha da yukarılara taşımış olmanın gururunu yaşıyoruz. Şu anda hedefimiz, özellikle son bir yıl içerisinde gerçekleştirilen satış ve pazarlama çalışmalarıyla hızla bir ivme yakalayan Nahcıvan Bal markamızı, önümüzdeki 1 yıl içerisinde 3 kat büyüterek hak ettiği noktalara taşımak. Biz özveri ile çalışan büyük bir aileyiz. Ekip arkadaşlarımın, perakende alanında uzun yıllara dayanan tecrübeleri var. Önümüzdeki dönemlerde bu tecrübeleri, yeni projelerle bal sektörüne kazandırma şansımız olacak ve Nahcıvan Bal markasını daha yenilikçi, öncü bir marka haline getireceğiz. Belirlediğimiz hedefe ulaşacağımıza gönülden inanıyoruz” diye konuştu.

 

Nahcıvan Bal irtibat:

Web : www.nahcivan.com.tr

Tel : 0262 322 99 33 / 0530 516 5169

 

Kaynak: Editör:
Yorumlar
Haber Yazılımı